CZ

/

EN
topic

Synopse

Passengers je experimentální adventura s cílem prozkoumat sociální témata skrze zákony sémiotiky. Ve hře sledujete záhadný vlak plný podivínských pasažérů řešících své problémy. Vaším úkolem je pomoci řidiči vyřešit problémy cestujicích a osvobodit jejich duše. Zachyťte jejich tajemství, čtěte mezi pixely a prožíjte tucty malých dobrodružství. Nečekejte obyčejnou noční cestu vlakem. Passengers jsou metafyzickou jízdou, surealistickým výletem, kde přítomnost, minulost, realita a fikce jsou jedním. Napříč nocí můžete potkat až 120 různých pasažérů, jejichž výskyt a pořadí je náhodné a tak se stává každá cesta jedinečnou.

Prototyp Passengerů vzešel z dílny Jarníka. Please wait Jarníkovi pomáha s fikčním světem, scénářem a game designem celé hry. První prototyp si můžete zahrát zde:
www.jarnik.com


Hlavní rysy

Žánr: Puzzle/Adventura
Platforma: tablety, PC
Jazyk: anglický
Datum vydání: ???


Deatily

Počet hráčů: 1
Herní doba: 30 minut


Ovládání

Hráč kurzorem chytá poletující slova vyřčená pasažéry. Po zkompletování celé věty se výsledek zobrazí na horní části obrazovky. Hráč má za úkol pochopit a odvodit životní téma daného cestujícího. Jednou za čas se vlak zastaví. Řidič se otočí k pasažérům a vyjádří určitou obavu či otázku. Hráč v ten okamžik musí vybrat jednoho z cestujících, který je nejvhodnější poskytnout slovní útěchu či radu. Vždy existuje jen jedno správné řešení. Pokud hráč takto vybere dostatečný počet pasažérů, umožní tím vlaku přestoupit do další pasáže a tím se přiblížit konečné stanici.

Vytvořili

Programování: Jaroslav Meloun
Game design: Jaroslav Meloun, Ondřej Sýkora, Emil Gašparec
Scénář: Ondřej Sýkora, Emil Gašparec
Kresba charakterů: Jaroslav Meloun
Kresba pozadí a vlaku: Jana Kilianová
Hudba: Elliot Miller

Odkazy

Twitter

Screenshoty

Passengers - screenshot000 Passengers - screenshot001 Passengers - screenshot002