CZ

/

EN
topic

Synopse

Passengers je experimentální adventura s cílem prozkoumat sociální témata skrze zákony sémiotiky. Ve hře sledujete záhadný vlak plný podivínských pasažérů řešících své problémy. Vaším úkolem je pomoci řidiči vyřešit problémy cestujicích a osvobodit jejich duše. Zachyťte jejich tajemství, čtěte mezi pixely a prožíjte tucty malých dobrodružství. Nečekejte obyčejnou noční cestu vlakem. Passengers jsou metafyzickou jízdou, surealistickým výletem, kde přítomnost, minulost, realita a fikce jsou jedním. Napříč nocí můžete potkat až 120 různých pasažérů, jejichž výskyt a pořadí je náhodné a tak se stává každá cesta jedinečnou.


Prototyp Passengerů vzešel z dílny Jarníka. Please wait Jarníkovi pomáha s fikčním světem, scénářem a game designem celé hry. První prototyp si můžete zahrát zde:

http://www.jarnik.com/pub/passengers/v02/


Detaily

Žánr: Puzzle/Adventura

Platforma: tablety, PC

Jazyk: anglický

Datum vydání: ???

Počet hráčů: 1

Herní doba: 30 minut


Ovládání

Hráč kurzorem chytá poletující slova vyřčená pasažéry. Po zkompletování celé věty se výsledek zobrazí na horní části obrazovky. Hráč má za úkol pochopit a odvodit životní téma daného cestujícího. Jednou za čas se vlak zastaví. Řidič se otočí k pasažérům a vyjádří určitou obavu či otázku. Hráč v ten okamžik musí vybrat jednoho z cestujících, který je nejvhodnější poskytnout slovní útěchu či radu. Vždy existuje jen jedno správné řešení. Pokud hráč takto vybere dostatečný počet pasažérů, umožní tím vlaku přestoupit do další pasáže a tím se přiblížit konečné stanici.


Vytvořili

Programování: Jaroslav Meloun

Game design: Jaroslav Meloun, Ondřej Sýkora, Emil Gašparec

Scénář: Ondřej Sýkora, Emil Gašparec

Kresba charakterů: Jaroslav Meloun

Kresba pozadí a vlaku: Jana Kilianová

Hudba: Elliot Miller

Screenshoty

screenshot001 screenshot002 screenshot003