CZ

/

EN

Archív


Několik změn

18.11.2015

Na našich stránkách proběhla celá řada drobných změn, na které bychom vás rádi upozornili.

   1. Jsme vydali novou verzi Asistenta detektiva Zbyška 2 ve verzi 1.03. Objevili jsme velice nemilou chybu, kdy normální a nejlepší možný konec detektivní linky byly stejně pojmenované. V obou případech se vám po dohrání zobrazil nápis Vražda v Orient expresu, která patří jen tomu nejlepšímu ze všech. Pokud už tedy máte hru dohranou a vaše dobrodružství skončilo tímto nápisem, nebojte se stáhnout novou verzi a ověřit si, kterého z těch konců jste vlastně dosáhli. Není zapotřebí jakákoliv dodatečná úprava, protože nová verze má automaticky přístup k vašim dříve uloženým pozicím. Kdyby se po spuštění neobjevovaly, zkopírujte složku saves z předchozí verze do nové.

   2. Během přednášky o tvorbě visual novel v Please wait vzešel dotaz, zda jde naše hry dohledat na vndb.org. Tehdy byla odpověď ne, dnes už ale můžeme říci ano. Sedli jsme si k tomu, a tak už můžete v této databázi najít kromě prvního Asistenta Detektiva Zbyška i druhý díl, Princes of Fantasy nebo Naser si!!!. Odkazy najdete v kartách jednotlivých projektů.

Asistent Detektiva Zbyška 2 v1.01 (Ta funkční)

2.11.2015

Jak jste si nejspíše všimli, do první verze se nám vbloudila chyba, kvůli které vám hra padne ještě před odletem. Šlo o hloupý překep, který se musel udělat během minulého týdne. Opravit to proto nebylo těžké a teď už by měla být k dispozici verze bez ní.

Asistent Detektiva Zbyška 2: Vražda v Orion expresu

30.10.2015

Je to tu. Zbyšek se chystá na své druhé dobrodružství a při té příležitosti vyhlašuje nábor na nové asistenty. Přihlášku si můžete podat tím velikým tlačítkem s nápisem stáhnout.


Na co se těšit

21.10.2015

Jsou zde dvě události, na které bychom vás rádi upozornili.

   1. Visual novela Asisent detektiva Zbyška 2: Vražda v Orion expresu je dopsaná. Ještě není venku! Ale poslední scény jsou dokončené a druhý díl se teď nachází v rukách korektorů. Doufáme, že se od nich vrátí krásnější, upravenější a hlavně čitelnější, než jaký je nyní.

Datum vydání bychom rádi spojili s pražským festivalem Akicon 2015, tedy s víkendem 30.října - 1.listopadu.

   2. Pokud náhodou plánujete na akci Akicon 2015 taky vyrazit, máme pro vás nejedno překvapení. V rámci soutěže v Mangazínu můžete vyhrát fyzickou kopii obou dílů, a pokud vás zajímá, jak taková práce na našich visual novelách probíhá, doporučujeme přednášku Tvorba visual novel v Please wait. Je v sobotu v 10:00 v malém sále.

Konečně si můžete nasrat!!!

29.8.2015

   Přesně tak, digitální verze toaletního gamebooku Naser si!!! je hotová. I když se to možná nezdá, jde o poměrně velikou věc. O existenci Naser si!!! jste se totiž mohli dozvědět i z posledního LEVELU (číslo 255). A to konkrétně ve článku o tvorbě her na game jamech s názvem Upeč třeba chleba, vytvoř třeba hru.

   Pokud máte zájem o anglickou verzi, tak ji můžete stáhnout překliknutím na anglickou verzi stránek a nebo ze serveru gamejolt.com.

   Další projekt v pořadí je Asistent detektiva Zbyška 2.


BIG UPDATE

10.6.2015

   Proud novinek se nám za poslední dobu ztenčil natolik, že kdybychom ho prohlásili za nenávratně vyschlý a nás za mrtvé, nikoho by to nepřekvapilo. Opak je ale pravdou! Alespoň částečně! Nejsme mrtví! Naopak jsme velice živí! Takovým tím chaotickým způsobem.


   Práce na druhém dílu Asistenta detektiva Zbyška pořád ne a ne u konce. Pokud se ptáte, co nám tak dlouho trvá, věřte, že my si tu otázku pokládáme taky. Namísto Zbyška se vám ale můžeme pochlubit celou řadou jiných novinek a ohlášení.


   Naše stránky jsou nyní v české i anglické verzi. V pravém horním rohu je klikátko. Vytvořili jsme si představu fiktivního zahraničního hráče, který byl natolik ohromen našim umem, že začal googlit a dostal se až sem. Nechceme takhle věrného hráče zklamat a proto jsme pro něj přeložili celé stránky. Pro orientaci navíc teď u projektů uvidíte, ještě před rozkliknutím, v jakém jazyce jsou a nebo v jakém se připravují.


   Na začátku roku jsme se zúčastnili Game Jamu v Praze. Byl to skvělý víkend, jehož výsledkem je hra Naser si!!! Gamebook napsaný na roli toaletního papíru o nešťastném vývojáři na Game Jamu, který je na záchodě a nemá toaleťák. Takový toaletní gamebook ale může existovat jen jeden a proto pro vás připravujeme jeho digitální verzi.


   V březnu jsme se zase zúčastnili Crude Graphics Jamu kde jsme v rámci tématu vytvořili tu upřímně nejděsivější věc na světě. Princes of Fantasy. Visual novela, která je ohavná navenek i zevnitř. Snad se bude líbit, dali jsme do toho fakt hodně.


   Dále jsme aktualizovali Losing it. Na našich stránkách je nyní mnohem hratelnější a produkčně bohatší verze, než jaká zde byla doteď. Bohužel je ale pořád v unity playeru, takže uživatelé chromu si budou muset ještě chvíli počkat.

Losing it

1.5.2014

25. až 28.4 se konal 29. Ludum dare. Mezinárodní akce, během které se vývojáři z celého světa snaží vytvořit funkční herní prototyp na zadané téma. Please wait se společně s přáteli této akce zúčastnilo a výsledkem je hra Losing it, kterou si na našich stránkách můžete zahrát.

TRAILER - Asistent detektiva Zbyška 2

1.1.2014

Předvánoční přehled

17.12.2013

   Blíží se konec roku a s ním i termín vydání Asistenta detektiva Zbyška 2! Hotový ještě není, co si budeme povídat, ale pracujeme na něm tak usilovně, jak je v našich silách a v termín "do konce roku" upřímně doufáme.

   Jako demonstraci našeho neustálého snažení bychom rádi v této novince podali stručný přehled věcí, které se od poslední aktualizace odehrály:


   Video Challënge ve Super Sexy Swiss dopadla překvapivě úspěšně a všechny zúčastněné teď můžete srazit v plné verzi hry, která je k dostání na konzoli OUYA! (Na našich stránkách je pořád k zahrání původní prototyp, takže klidně pozvěte přátele nebo spolubydlící a zachraňte něčí srdce!)


   S Jarníkem jsme v lednu uzavřeli další pakt a v průběhu téměř celého roku jsme vypracovávali a pilovali gamedesign a obsah ke hře Passengers. Termín dokončení ještě není stanoven, ale už teď jsme na ní odvedli spoustu práce, takže její vydání bude nejspíš dříve, než byste od nás čekali.


   Kromě práce jsme ale měli příležitost i oslavit několik úspěchů. Naši hru na OUYA si koupil více než jeden člověk a díky komentářům v sekci Kontakty už víme, že na těchto stránkách nejsme sami.

   V otázkách padl už každý z našich rozpracovaných projektů, a to nás opravdu těší. Vždycky jsme věřili, že je hezké, když má o vaše hry zájem i někdo jiný, než vy sám. Teď už ale můžeme tvrdit, že to známe z vlastní zkušenosti.

Zdravíme po určitě příjemném čekání.

2.4.2013

   Ano, je to tak. Trvalo to dlouho, než se našel volný čas, volné ruce a volné pracovní nasazení, aby demoverze připravované visual novely konečně získala pozornosti hodnou podobu.

   Ve visual novele si můžete vyzkoušet první ze sedmi velice hektických dnů, během kterých se hlavní hrdina pokusí zachránit svět ... možná.

   Demo si můžete stáhnout kliknutím na tlačítko níže, nebo později najetím do karty Božího skriptu, ve které se toto tlačítko nachází také.


Zdravíme po určitě příjemném čekání.

2.4.2013

   Pokud pravidelně nakukujete do sekce "projekty", určitě jste si všimli nového přírůstku v kategorii "hotové". Tam se nečekaně a bez ohlášení objevila podivnost s názvem S.S.S.C.F.A.T.T (Super Sexy Swiss Cardio Frenetic Ambulance Transplant Team). Tento projekt vznikl spontánně na letošním Game Jamu, ale rozrostl se do absurdně obrovských rozměrů. A této hry se týká dnešní novinka. Zapojte se do výzvy, kterou nabízí tento netradiční zážitek a staňte se charakterem šílené konzolové hry. Veškeré informace najdete ZDE nebo ve videu pod článkem.

Please wait Vám přeje veselé Vánoce

24.12.2012

Vánoční přáníčko

   Společně s přáníčkem pro Vás máme i dárky a těmi je celá řada aktualizací na našem webu.

   Tou nejvýraznější bude nejspíš přesunutí projektu Jako zabít ptáčka do dokončených projektů. Ano, poslední úpravy byly dokončeny a Vy si teď můžete výsledek naší práce zdarma zahrát. Hra se spouští přímo v internetovém prohlížeči, takže jediné, co musíte udělat, je otevřít si kartu hry Jako zabít ptáčka a tam kliknout na tlačítko hrát.

   Tímto bychom Vám tedy chtěli popřát příjemné hraní a zároveň poděkovat Petru Augustinovi, Janě „Yuffie“ Kilianové a Jaroslavovi „Jarníkovi“ Melounovi, se kterými jsme pro Vás celou hru vytvořili (více o vývoji hry se můžete dozvědět zde.)

   Teď, když už jsme Vám popřáli a předali připravené dárky, bych chtěl celý příspěvek završit trochou slibů a předsevzetí. Vývoj visual novely jménem Boží skript, která je o konci světa a kterou jsem chtěl dokončit před koncem světa, se protáhne. Naštěstí se ale i plánovaný konec světa odložil, takže mám ještě pořád nějaké šance.

   Nicméně, když nemůže letos vyjít celá hra, chtěl bych kolem konce roku vydat alespoň její demo. Přípravy jsou v plném proudu. Kompletně se mění GUI celé hry, na které se můžete podívat už teď na screenshotech v kartě Boží skript. Kromě něj se také zajišťuje korektura daného úseku, ozvučení a betatesty.

   Práce je tedy ještě dost, ale pevně věřím, že se vše stihne a když naše stránky v novém roce navštívíte, bude zde pro vás nachystaná ochutnávka dalšího z kousků týmu Please wait.

Návštěvní kniha

3.12.2012

Náš web je nyní obohacen o návštěvní knihu! Pokud tedy máte potřebu nám něco sdělit, už nemusíte psát mail, nebo hledat vhodnou diskuzi na Sykyho blogu. (Bránit vám v tom ale nebudeme. My rádi dostáváme jak psaníčka, tak komenty.)

Stačí jen najet do sekce Kontakty a tam nám do návštěvní knihy napsat vše, co máte na srdci.

Please wait na Akiconu 2012

12.11.2012

Please wait se letos ukázal na Akiconu, pražském festivalu japonské kultury. Mohli jste tam vidět například naše plakáty, a když jste je navštívili ve správný čas, mohli jste u nich najít nalepené i 2/3 celého Please wait. Kromě plakátů jste také mohli v akikrámu zakoupit Asistenta detektiva Zbyška a v Playbišíku si od nás projít bludištěm nebo vyluštit osmisměrku.

Akicon 2012 Akicon 2012

Zbyšek se změnil

9.11.2012

   Ano, je to tak. Asistent detektiva Zbyška, kterého jste si zde mohli stáhnout před plným spuštěním stránek, byl v jiné verzi než v jaké je nyní. Mohli bychom říct, že se určitým způsobem uhladil. Prošel druhou korekturou a původní filmy, které hráč mohl ve hře shlédnout, byly nahrazeny novými. Nejde tedy o verzi obsahově větší, pouze odlišnou.

   Pokud jste na gramatiku citlivější jedinec, doufáme, že si novou verzi užijete. Pokud jste extrémní fanoušek verze původní, děkujeme za vaši oddanost. Nechť tato verze zůstane na našich harddiscích stejně dlouho jako v našich srdcích.

Vítejte

8.11.2012

   Vítejte na stránkách Please wait! Netrvalo nám to ani rok od zakoupení domény a už máme stránky hodné návštěvníků. Za vše bychom chtěli poděkovat především Petru Hamzovi, který s námi měl tu trpělivost a stránky pro nás vytvořil.

   Připravili jsme pro vás sekci Projekty, kde můžete získat mnoho informací nejen o hrách, které jsme vytvořili, ale také o těch připravovaných. Každý projekt má pak vlastní stránku, na které můžete nalézt například synopsi nebo screenshoty. Sekce O nás pak překvapivě obsahuje informace o nás, a to jak ty základní, tak… řekněme nadbytečné. Popsat nás samotné jsme se pokusili rovnou několika styly, takže doufáme, že si každý vybere ten svůj. Sekce Kontaktů je pak ztělesněnou stručností, kde jen čistě naleznete způsoby jak se s námi spojit. Předposlední sekcí je Deník, který je v okamžiku spuštění stránek ještě pořád nefunkční. Jeho záměrem bude poskytovat prostor pro komplexnější články, například z oblasti herních studií nebo vývoje her. No, a nakonec je tu Hlavní stránka, na které se právě nacházíte a kde naleznete nejnovější zprávy o našich aktivitách.

 

Webmaster: Petr "Guzmicz" Hamza | E-mail: Guzmicz@gmail.com